Garantie
Wat is de breukmarge?
Wij hanteren een eigen risico van 4% op breuk of schade van de geleverde producten.
Hoe regel ik vervanging van gebroken producten?
Zijn er bij levering een aantal producten beschadigd of gebroken geleverd? Neem dan binnen 48 uur na levering contact op met één van onze medewerkers via e-mail: info@goedkope-dakpannen.nl. Graag foto’s van de gebroken of beschadigde producten en verpakking meesturen. Let op! Wij hanteren een eigen risico van 4% op breuk of schade van de geleverde producten. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Er zijn gebroken dakpannen geleverd, wat nu?
Zijn er bij levering een aantal producten beschadigd of gebroken geleverd? Neem dan binnen 48 uur na levering contact op met één van onze medewerkers via e-mail: info@goedkope-dakpannen.nl. Graag foto’s van de gebroken of beschadigde producten en verpakking meesturen. Let op! Wij hanteren een eigen risico van 4% op breuk of schade van de geleverde producten. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Mijn producten zijn beschadigd of gebroken geleverd, wat nu?
Zijn er bij levering een aantal producten beschadigd of gebroken geleverd? Neem dan binnen 48 uur na levering contact op met één van onze medewerkers via e-mail: info@goedkope-dakpannen.nl. Graag foto’s van de gebroken of beschadigde producten en verpakking meesturen. Let op! Wij hanteren een eigen risico van 4% op breuk of schade van de geleverde producten.
Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Na gebruik is er een defect ontstaan, wat nu?
Is er na openen van de verpakking een defect ontstaan aan de geleverde producten? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via e-mail: info@goedkope-dakpannen.nl. Let op! Graag foto’s van het product en de verpakking meesturen. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.