Retour
Wat gebeurt er met statiegeldpallets?
Onze artikelen worden op statiegeld- en/of europallets geleverd welke geretourneerd kunnen worden bij onze groothandel in Standdaarbuiten (Noord-Brabant). Dit levert je, bij het retourneren, nog een bedrag op (het bedrag is afhankelijk van het soort pallet). Let op: Dit geldt alleen voor pallets waar statiegeld op zit. Kijk voor meer informatie in onze
algemene voorwaarden of vraag het na bij onze verkopers.
Wat moet ik doen met pallets?
Na levering blijven de statiegeldpallets achter. Deze kun je zelf terugbrengen naar onze groothandel. Neem voor meer informatie contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.
Kan ik mijn aankoop retourneren?
Voor online aankopen kun je binnen 14 dagen de bestelde producten retourneren. Hiervoor vragen wij je contact op te nemen met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.
Wat zijn de retourkosten?
De retourkosten variëren per bestelling. Deze retourkosten zijn voor rekening van onze klanten. Voor meer informatie kun je contact opnemen met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.
Ik heb het verkeerde artikel besteld, wat nu?
Kom je erachter dat je het verkeerde artikel hebt besteld? Je kunt tot 48 uur voor levering je bestelling annuleren of wijzigen. Hiervoor neem je contact op met één van onze medewerkers via chat, telefoon, WhatsApp of e-mail. Laat onze medewerkers weten wat je verkeerd hebt besteld en wat je daarvoor in de plaats zou willen hebben.
Komt je er na levering van de producten achter dat je het verkeerde hebt besteld, neem dan contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.
Ik heb te weinig besteld, wat nu?
Kom je erachter dat je toch te weinig artikelen besteld hebt? Je kunt tot 48 uur voor levering je bestelling annuleren of wijzigen. Je kunt hiervoor contact opnemen met één van onze medewerkers via e-mail: info@goedkope-dakpannen.nl.
Kom je er na levering van de producten achter dat je te weinig hebt besteld? Dan kun je gemakkelijk de missende goederen online bestellen of neem contact op met één van onze medewerkers voor een offerte.
Hoe retourneer ik mijn bestelde producten?
Voor online aankopen kun je binnen 14 dagen de bestelde producten retourneren. Let op! Je dient zelf deze producten te retourneren naar onze groothandel. Hiervoor vragen wij je contact op te nemen met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?
Het is mogelijk om je geplaatste bestelling te wijzigen of annuleren tot 48 uur voor levering. Neem hiervoor contact op met één van onze medewerkers via de chat, telefoon, WhatsApp of e-mail.